نمایشگاه سنگ اصفهان 1400

نمایشگاه بین‌المللی صنعت سنگ اصفهان ۱۴۰۰

پس از حدود دو سال از همه گیری ویروس کرونا کم کم شاهد از سرگیری فعالیت رویدادها و نمایشگاه‌ها هستیم. یکی از این رویدادها که به خاطر پاندمی کرونا از سال 98 دیگر برگزار نشد، نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ، معادن و صنایع وابسته (ISF 2021) است. این نمایشگاه امروز سوم آذر 1400 پس از دو سال آغاز خواهد شد. استان اصفهان که لقب قطب تولید سنگ ایران را دارد، میزبان این نمایشگاه است. نمایشگاه صنعت سنگ با حضور بزرگان صنعت سنگ هر ساله برگزار می‌شد.

در این نمایشگاه مطرح‌ترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی حضور دارند. اصفهان در این رویداد میزبان بازدیدکنندگان و تولیدکنندگانی از کشورهای ایتالیا، چین، اسپانیا و ترکیه است.

مارامو که از برترین تولیدکنندگان مش و اپوکسی سنگ است، امسال هم در این نمایشگاه حضور دارد. افتخار ما رضایت مشتریان است. در ادامه تصاویر آماده سازی این نمایشگاه پیش از افتتاحیه را مشاهده می‌کنید.

ویدئو اطلاعایه ستاد برگزاری نمایشگاه و انجمن سنگ


تصاویر آماده‌سازی غرفه‌ها پیش از افتتاحیه


تلاش‌ها برای آماده سازی نمایشگاه حتی تا شب قبل از افتتاحیه ادامه داشت. مسئولین و شرکت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تلاش هستند این نمایشگاه بعد از دو سال حس و جان تازه‌ای به خود بگیرد.

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

آماده سازی نمایشگاه سنگ اصفهان

حضور بازرگانی طهرانی با محصولات مارامو


برند مارامو که در سال‌های گذشته همیشه در این نمایشگاه حضور داشت، این بار نیز در غرفه بازرگانی طهرانی پذیرای حضور گرم شماست. در این غرفه می‌توانید در مورد انواع محصولات مارامو (توری فایبرگلاس، اپوکسی، رنگ و…) اطلاعات مورد نیازتان را جویا شوید. منتظر شما هستیم.

سالن C ، غرفه 16

بازرگانی طهرانی

بازرگانی طهرانی

نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان 1400، روز چهارشنبه مورخ 3 آذر افتتاح خواهد شد. امید است ویروس منحوس کرونا زودتر از کشور عزیزمان ایران خارج شود، تا شاهد برگزاری چنین رویدادهای مفیدی برای کسب و کارهای داخلی باشیم. با ما همراه باشید تا در روز های آینده گزارش‌های بیشتری از این نمایشگاه ارائه دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *