عرضه مستقیم توری فایبرگلاس در تهران

عرضه مستقیم توری فایبرگلاس در تهران

توری یا مش فایبر گلاس یکی از  محصولات  ایده آل جدید در صنعت ساحتمان سازی می باشد، که از الیاف شیشه ای در کنار مواد پلیمری ساخته شده است. در این ساختار از الیاف شیشه ای به عنوان پایه کامپوزیت استفاده می شود.  مواد پلیمری به عنوان شکل دهنده ساختار نهایی توری فایبرگلاس مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهمترین ویژگی های الیاف شیشه ای مقاومت کششی بالا و وزن کم و همچنین قیمت کم آن نسبت به به الیاف کربن در بازار های جهانی می باشد.  همچنین این توری به دلیل کاربردهای زیادی که دارد در صنایع مختلف با مشخصات متفاوت دارای اهمیت است.

تولید توری فایبر گلاس درانواع مختلف و برای کارایی های گوناگون انجام می گیرد و یکی از محصولات کارآمد در بسیاری از صنایع به ویژه صنعت ساختمان سازی است و کمک بسیاری به ایمنی ساختمان ها و سازه ها کرده است.

مزایای توری فایبرگلاس

  • اشتعال ناپذیر
  • عدم پوسیدگی
  • دارای طول عمری برابر با عمر مصالح
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • سبک و حمل آسان
  • مقاومت شیمیایی بالا
  • عدم جذب آب و رطوبت
  • انعطاف پذیر

کاربرد های توری فایبرگلاس

کاربرد توری فایبرگلاس متنوع است و در صنایع مختلف اعم از صنعت ساختمان و ساختمان سازی، پتروشیمی، عایقکاری، کشتی سازی استفاده میشود. یکی از صنایع پرکاربرد، ساختمان سازی و بخصوص برای سنگ های تزیینی و ساختمانی مثل سنگ نما، کاشی و سرامیک است.

مراکز تولید توری فایبرگلاس

تولیدکنندگان توری فایبرگلاس این محصول را بسیار مرغوب و با کیفیت تولید کرده و بسیاری از کشورهای جهان عرضه می‌کند. اهداف آنها کمک به این سازی ساختمان ها و افزایش مقاومت بسیاری از و ساده ساختمانی و عایق های سرد است.

تولید تولید فایبرگلاس به طور مستقیم از کارخانه در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران، اصفهان و مشهد در حال عرضه و توزیع می باشد. قیمت توری فایبرگلاس در این مرکز بسیار مناسب است و به صورت عمده به فروش می‌رسد.

تولیدکنندگان توری فایبرگلاس این محصول را بسیار مرغوب و با کیفیت تولید کرده و بسیاری از کشورهای جهان عرضه می‌کند به دنبال تامین کنندگان و وارد کنندگان مستقیم این محصول هستید.

توری فایبرگلاس تهران

با توجه به اینکه توری فایبرگلاس یک محصول کاملا وارداتی است و در این مجموعه که متشکل از تیم حرفه‌ای متخصص در این زمینه می باشد می‌توانیم نیاز مشتریان این حوزه را به این محصول رفع نماییم. هسته مرکزی وارد کننده و عرضه کننده توری فایبرگلاس در شهر تهران می باشد و گروه بازرگانی طهرانی با بیش از یک دهه فعالیت یکی از شرکت های وارد کننده توری فایبرگلاس برند مارامو در تهران می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *