کاربرد توری فایبرگلاس عایق‌کاری و آب‌بندی چیست؟

کاربرد توری عایق‌کاری و آب‌بندی در قسمت‌های مختلف سازه های ساختمانی می‌باشد. به عنوان مثال از توری های عایق کاری ۷۵ گرم و ۱۶۰ گرمی، در اجرای دیوارهای پیش‌ساخته، سمنت بردها، اجرای وال پست‌ها، تولید قطعات بتن اکسپوز استفاده می‌شود.
در اجرای سطوح آب‌بندی نیز عمدتاً از توری های ۶۰ گرمی و ۷۵ گرمی استفاده می‌شود. در عایق‌کاری دیوارها از توری های ۱۲۰ گرمی و ۱۶۰ گرمی استفاده می‌شود. همچنین توری های ۶۵ و ۷۵ گرمی فایبرگلاس نیز با توجه به متریال مصرفی کاربرد دارند.
در اجرای کف‌پوش‌های اپوکسی و پلی یورتان نیز توری های عایق‌کاری ۴۵ گرم و ۶۵ گرم بسیار پرطرف‌دار می‌باشد البته استفاده از توری فایبر گلاس با وزن‌های دیگر نیز در پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.
اما روال عمده و مصرف بالاتر جهت پروژه های عمومی و اقتصادی بیشتر از محصولات 65 و 75 گرمی استفاده می‌شود.
فروشگاه توری ولنتینو valentino Fiberglass mesh عرضه تخصصی کلیه محصولات توری مش فایبرگلاس را جهت اجرای عایق‌کاری و پروژه‌های آب‌بندی جهت رفاه حال شما مشتریان انجام نموده‌است شما می‌توانید ضمن بررسی و مقایسه تخصصی انواع توری مش فایبرگلاس عایق‌کاری و آب‌بندی در سایت ولنتینو و از پشتیبانی فنی کارشناسان ما نیز بهره برده و محصولات ما را در سراسر کشور از عاملیت فروش این مجموعه تهیه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *