توری دوبل 7 در 9 فایبرگلاس

توری دوبل ۷ در ۹ چه کاربردی دارد؟

همانطور که می دانیم تور فایبرگلاس برای طیف وسیعی از صنایع، کاربرد دارند. از جمله این مصارف می توان به مقاوم سازی انواع مصالح ساختمانی و سبک سازی اشاره کرد. از جمله مصارف تخصصی توری فایبرگلاس صنعتگران می‌توان به استفاده ی آن‌ها در فراوری سنگ ها  اشاره کرد.

تورهای فایبرگلاس در صنعت سنگ، از جمله تور هایی هستند که به دلیل کیفیت بالا و نوع الیاف درجه یکی که دارند، به خوبی به پشت سنگ‌ها می چسبند و از شکستگی سنگ‌ها و از هم پاشیدگی آن‌ها جلوگیری می کند باعث افزایش مقاومت سنگ شده است. عمده کاربرد تورهای فایبرگلاس صنعتگران برای استفاده در سنگبری ها، برای سنگ‌های آنتیک، اسلب، تای و… می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر در مورد این توری پرداخته می شود.

توری دابل 7در9

توری دابل 7 در 9 یکی از انواع توری های فایبرگلاس مورد استفاده در صنعت سنگ می‌باشد. این‌ توری که در بازار به توری دابل (دوبله) ۷*۹ معروف است دارای رشته‌های دوگانه در تارهای توری هست.

این تور باصرفه ترین، استانداردترین و محکم ترین و مناسب‌ترین توری جهت فرآوری سنگ‌های حساس و خرد می باشد. انواع سنگ‌های چینی و مرمر را می‌توان با این توری فراوری نمود. ساختار دوبل رشته‌های تار آن علت استحکام بالای آن می‌باشد. عرض های این توری نیز از ۱۲۰ سانتی‌متر تا دومتری می‌باشد.

به دلیل استحکام بالاتر توری دوبل 7 در 9 نسبت ‌به توری های با چشمه های دیگر برای سفارشات صادراتی و همچنین سنگ‌های خرد تر و حساس ‌تر کاربرد فراوانی داشته است. از توری فایبرگلاس 75 گرمی، معمولاً برای سنگ‌های ساختمانی تزئینی که در فضای داخلی به‌کار می‌روند استفاده می‌شود.

انواع توری 7 در 9 فایبرگلاس

انواع توری 7در 9 دابل با عرض های مختلف

تور فایبرگلاس 7 در 9 و ۷۵ گرمی با عرض 120:

کوچکترین عرض برای این توری 120 متر می باشد که مناسب برای فرآوری سنگ اسلب کوچک می باشد. همچنین با توجه به کیفیت بالایی که این محصول دارد در فناوری سنگ‌های چینی ازنا و الیگودرز یا سنگ‌های مرمر حساس بسیار خوب و کاربردی می‌باشد.

توری 7 در 9 و ۷۵ گرمی با عرض ۱۳۰:

این نوع از توری دارای استحکام و استاندارد های مخصوص به خود می باشد در صنعت سنگ کاربرد زیادی ندارد برای سنگ حساس باید سایز و ابعاد متنوعی داشته باشد.

توری فایبرگلاس 7 در 9 میلی‌متر دابل با عرض ۱۴۰:

برای فرآوری اسلب های سایز کوچک کاربرد دارد.

توری فایبرگلاس 7 در 9 دوبل با عرض ۱۵۰ و ۷۵ گرم:

این نوع از توری برای اسلب های سایز متوسط کاربرد فراوانی دارد.

توری 7 در ۹ با عرض 17۰:

عرض توری فایبرگلاس متناسب با سنگ‌های قله بریده ‌شده در خط تولید کارخانه می‌باشد.  این نوع توری مناسب برای اسلب های مرمر و چینی یک متر و هفتاد سانتی متر می باشد.

توری فایبرگلاس ۷۵ گرمی با چشمه 7 در 9 با عرض ۱۸۰:

برای فرآوری اسلب های مرمر و چینی بزرگ کاربرد دارد. عموماً از توری های مش فایبرگلاس دابل در سفارشات مهم صادراتی استفاده می‌شود یا اگر سنگ حساس باشد یا اسلب ها دارای ترک‌های زیادی باشند بهتر است از این توری استفاده شود.

توری فایبرگلاس چشمه 7 در 9 میلی‌متر با عرض ۱۹۰:

بزرگترین توری دابل عرض ۱۹۰ می‌باشد که برای فرآوری  اسلب های شکننده بزرگ تا عرض ۲ متر بسیار مناسب می‌باشد. کیفیت تولید بالای این مش در کنار زیبایی ظاهری آن پس‌ از اجرا، آن را به تنها انتخاب شرکت‌های برتر در عرضه فرآوری سنگ‌های تزئینی در صنعت ساختمان تبدیل نموده‌است.

جمع بندی

امروزه یکی از اقدامات لازم در کارخانه های سنگ برای فراوری سنگ استفاده از توری پشت سنگ می باشد. توری پشت سنگ برای مقاوم سازی و استحکام سنگ به کار برده می شود. تور دابل ۷ در ۹، ۷۵ گرمی فایبرگلاس پشت سنگ با صرفه ‌ترین، استانداردترین و محکم‌ترین تور برای پشت سنگ می‌باشد. برای افزایش مقاومت سنگ‌های مرمر، مرمریت و چینی استفاده‌ شده تا با افزایش استحکام آن بتوان از این سنگ‌ها محافظت بیشتری کرد.

5/5 - (18 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *