توری پشت سنگ مارامو

توری پشت سنگ مارامو

امروزه کاربرد پلیمرها در زندگی همه ما به‌شدت افزایش پیدا کرده‌است به‌طوری‌که اکثر محصولاتی که هر روز با آن‌ها سروکار داریم از دست پلیمرها بوده و این محصولات مزایای زیادی نسبت‌به انواع مشابه سنتی خود دارند. همین مورد در صنایع نیز وجود دارد جهت فرآوری سنگ‌های تزئینی از توری پشت سنگ جهت مقاوم‌سازی استفاده می‌شود.

این توری ها که با آغشتگی رزین‌های اپوکسی تشکیل یک کامپوزیت بسیار محکم را در پشت سنگ می‌دهند علاوه‌بر افزایش استحکام سنگ موجب ترمیم ترک‌های سنگ و ایجاد امکان فرآوری سنگ در سایز اسلب را فراهم می‌نماید. انواع مختلف توری پشت سنگ در بازار کشور عرضه می‌شود که برند مارامو با عرضه متنوع انواع توری پشت سنگ در گرماژهای ۴۵ گرم 60 و ۶۵ و ۷۵ گرم و ۱۲۰ گرم و ۱۶۰ گرم توانسته‌اند نیاز سنگبری های کشور را برطرف کند و تولیدات توری پشت سنگ مارامو با چشمه‌های مختلف بوده که کارخانجات سنگ با توجه به نوع سنگی که فرآوری می‌نمایند از انواع مختلف آن برای مقاوم‌سازی استفاده می‌نمایند.

توری پشت سنگ اتویی ۲ *۱ میلی‌متر

 

یک توری با تکنولوژی تولید بالا بوده و با توجه به گرماژ و ضخامت آن مصرف اپوکسی بهینه‌ای دارد. این‌ توری با بالاترین کیفیت در کارخانه مارامو تولید و عرضه می‌شود.

توری پشت سنگ ۳ *۳ میلی‌متر

در واقع پرمصرف‌ترین توری در صنعت سنگ می‌باشند و با عرض های ۴۰ سانتی‌متر ۶۰ سانتیمتر ۸۰ سانتی‌متر جهت تولید سنگ‌های تایل مورد استفاده قرار می‌گیرد و عرض‌های ۱۲۰ سانتی‌متر ۱۴۰ و150 160 170 180 190 سانتی‌متر و ۲ متری جهت فرآوری سنگ‌های اسلب مورداستفاده قرار می‌گیرد.

توری پشت سنگ مارامو دارای ۳ خط قرمز و آبی و مشکی رنگ بوده که علاوه‌بر کیفیت متمایز آن به‌لحاظ ظاهری نیز به‌راحتی از سایز توری ها در بازار قابل‌تشخیص می‌باشد.

توری پشت سنگ دابل یا دوبل ۷۵ گرمی با چشمه ۷ *۹

جهت فناوری‌های حساس و کیفیت محور بوده که برای سنگ‌های چینی ازنا و الیگودرز و همچنین سنگ‌های شکننده قابل‌استفاده می‌باشد.

توری پشت سنگ ۴*۴ ۷۵ گرمی

نوع دیگر توری فایبرگلاس می‌باشد توسط گروه صنعتی مارامو تولید و عرضه می‌شود و این توری عموماً در فرآوری سنگ‌های مرمریت و با رزین پلی استر مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه تولیدی و صنعتی مارامو با عرضه‌ی توری پشت سنگ با کیفیت بالا نیاز شما کارخانجات سنگ‌بری را به‌طور کامل تامین می‌نماید

5/5 - (23 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *