توری مش فایبرگلاس

توری فایبرگلاس گچ‌کاری چیست؟

از توری فایبرگلاس گچکاری یا توری زیر گچی در اجرای دیوارهای گچی، پنل پیش‌ساخته گچی، سیستم‌های گچ خشک و کم‌آب استفاده می‌شود.

دامنه وسیع کاربرد توری های مش فیبر  شیشه (fiberglass mesh net) از صنعت سنگ و ساختمان گرفته تا صنایع نفت و گاز و حتی پتروشیمی گسترده است.

در ترمیم دیوارهای گچی نیز گاهی با توجه به ترک‌های ایجاد شده از توری های مش فیبر شیشه نواری( انواع توری فایبرگلاس چسبدار) استفاده می‌شود. در ادامه مزایا و انواع توری های فایبرگلاس گچ‌کاری و مش های فایبرگلاس را توضیح میدهیم.

مزایای توری فایبرگلاس گچ‌کاری چیست؟

توری مش فایبرگلاس گچ‌کاری که در واقع دسته‌بندی الیاف شیشه دارای پوشش رزینی و از خانواده تیپc (type-c) می‌باشد. این توری تشکیل‌شده از رشته‌های تار و پود نخ شیشه می‌باشد که با رزین های اکرولیک آغشته شده‌اند.

آغشتگی باعث استحکام بالای این مش های فایبرگلاس می‌شود. به دلیل اینکه تولید آن‌ها از رشته های بافته‌شده الیاف شیشه می‌باشد سبکتر و وزن کمتری نسبت‌ به توری فلزی و گابیون دارد. بنابراین برتری این توری ها، بهترین انتخاب در میان پیمانکاران است.

با توجه به پوشش اکریلیک این توری ها علاوه‌بر استحکام، دارای ایستایی خیلی خوبی هستند. این ویژگی امکان اجرا در دیواره‌ها و سطوح عمودی را بسیار آسان نموده است.

اجرای سریع، پوشش عالی و قیمت مناسب از مزایای دیگری هستند که قطعا شما را ترغیب به خرید می‌نماید.

مزایای توری فایبرگلاس مارامو

کاربردهای توری مش فایبرگلاس گچ‌کاری چیست؟

از انواع توری مش فیبر شیشه، در اجرای زیرکار گچ‌کاری استفاده می‌شود تا با افزایش چسبندگی و مقاومت بهتر گچ روی بستر زیرین از ترک خوردن جلوگیری کند. در برخی موارد نیز جهت ترمیم ترک‌های ایجاد شده در دیوارهای گچی از توری زیر گچ‌کاری استفاده می‌شود.

انواع توری فایبرگلاس گچ‌کاری

بیشترین استفاده از توری های فایبرگلاس ۱۶۰ گرمی با چشمه‌های ۵ در ۵ میلی‌متر برای گچ‌کاری می‌باشد. استفاده از تورها باگرماژهای پایین‌تر مانند ۶۵ گرم و ۷۵ گرم جهت ترمیم ترک‌های ایجادشده در دیوارهای گچی است.

علاوه‌بر این، جهت پوشاندن ترک‌های کوچک و ترمیم سریع دیوارهای قدیمی از نوارهای چسب دار استفاده می‌شود. برای خرید توری فایبرگلاس و محصولات تخصصی و استاندارد از طریق عاملیت‌های فروش این مجموعه در سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت اقدام نمایید.

جمع بندی

توری های فایبرگلاس کاربرد و مزایای زیادی دارد:

  • قابل استفاده در سازه های گچی، پنل های پیش‌تولید شده گچی، سیستم‌های گچ خشک و کم ‌آب
  • برای مرمت ترک و درزهای دیوارهای گچی
  • افزایش قدرت چسبندگی و مقاومت بهتر گچ
  • ارتقا استحکام سازه
  • اجرای سریع، پوشش عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به توری گابیون
  • سبک و حمل آسان
  • منعطف و طول عمر بالا با ابعاد و وزن های متنوع

مجموعه والنتینو جهت پاسخ‌گویی به نیازهای شما عزیزان انواع مختلف مش فایبرگلاس گچ‌کاری را با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار داده است. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره تلفنی و پشتیبانی و تهیه سفارشات توری های فایبرگلاس خارج از موارد ذکر شده ی بالا، این مجموعه همراه و دستیار شما خواهد بود.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *