توری دور کوپ سنگ

توری دور کوپ سنگ

انواع سنگ های گرانیت، تراورتن، مرمریت و تمام سنگ هایی که در پروژه های مختلف ساختمانی استفاده می شوند، در زمان استخراج از معدن، خام هستند و بدون فرآوری قابل استفاده نمی باشند. به همین دلیل سنگ های معدنی به صورت سنگ کوپ و در قطعات بزرگ برش زده می شوند تا پس از انتقال به کارخانه های سنگبری، در اندازه های دلخواه فرآوری و تولید می شوند.

جهت افزایش استحکام کوپ های سنگ در کارخانجات سنگبری می توان با استفاده از توری فایبرگلاس الیاف حصیری سنگها را پیچیده، که در اصطلاح به این روش بقچه کردن سنگریز می گویند.

سنگ کوپ چیست؟

سنگ کوپ یا سنگ بلوک همان سنگ خام است که به وسیله دستگاه های مخصوص از دل معدن و کوه های سخت، استخراج و پس از انتقال به کارخانه های سنگ بری و انجام عملیات فرآوری، به شکل تایل و یا اسلب های زیبا به در می آیند.

انواع کوپ سنگ های مختلف  براساس سلامت، ابعاد و کیفیت، دسته بندی و متمایز شده و بسته به جنس آنها، از روش ها و ابزارهای مختلف برای برش استفاده می گردد.

ویژگی توری دور کوپ سنگ

  • افزایش استحکام سنگ
  • جلیوگیری از خرد شدن سنگ
  • عدم جذب رطوبت
  • نسوز بودن
  • عایق الکتریکی
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • استحکام کششی بالا

انواع گرماژ توری دور کوپ

  • توری کوپ 200 گرمی
  • توری کوپ 300 گرمی
  • توری کوپ 400 گرمی
  • توری کوپ 600 گرمی
  • توری کوپ 800 گرمی

مش فایبرگلاس ۱۶۰ گرمی هم از خانواده گرماژ بالا می باشد که برای پیچیدن کوپ سنگ به صورت بلوک یعنی توری بقچه کردن سنگ کوپ، مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز تولید توری دور کوپ سنگ

شرکت های بسیاری در ایران در تلاش اند که توری‌های فایبرگلاس با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را به سراسر کشور عرضه کنند. شهرهای تبریز، مشهد، اصفهان و تهران از جمله فراهم کنندگان عمده توری فایبرگلاس هستند. شرکت‌های تولیدی با به کارگیری نیروهای متخصص توری‌هایی با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کنند.

شرکت‌های تولیدی توری مش فایبرگلاس جهت تولید توری‌های درجه یک از تجهیزات جدید در خط تولید استفاده می‌کنند. شرکت‌های تولیدی تمام تلاش خود را می‌کنند که با افزایش تولیدات خود از خارج شدن ارز کشور و واردات این محصولات جلوگیری کنند. آنها سعی دارند به تمام سوالات مشتری‌ها پاسخ داده و آنها در زمینه انتخاب توری مناسب راهنمایی کنند.

شرکت های تولید کنندگان شناخت کاملی از تمام استانداردهای لازم در زمینه تولید توری با کیفیت را دارند. بنابراین باید تمامی اصول استاندارد را در زمینه تولید رعایت می‌کنند. به دلیل مصرف زیاد توری فایبرگلاس تعداد زیادی شرکت در ایران مشغول به فعالیت هستند.

قیمت توری فایبرگلاس دور کوپ

شرکت تولیدی توری فایبر گلاس در ایران در تلاش است که توری‌های فایبرگلاس با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را به بازار عرضه کند. قیمت این محصول با توجه به شرایط بازار متغیر می‌باشد. به همین دلیل لیست به روز قیمت‌ها در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد. این لیست قیمت با مشارکت شرکت‌های تولیدی شهرهای مختلف تنظیم می‌شود. درصورتی که قصد سفارش و خرید توری فایبرگلاس را دارید، می توانید به سایت مارامو. com تا متناسب با نیازخود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

جمع بندی

یکی از فازهای آماده کردن سنگ، بقچه یا بغچه کردن سنگ است. در این فاز اطراف سنگ توری چسبانده می‌شود. با نصب توری بقچه که با عنوان  توری بغچه کردن شناخته می‌شود، از شکستن سنگ جلوگیری می‌گردد. مقاومت سنگ به وسیله توری بیشتر می شود و آماده برای برش زدن می‌گردد. توری های الیاف حصیری به خاطره مقاومت بسیار بالایی که دارند، برای بقچه کردن سنگ انتخاب مناسب است. این توری در گرماژ و اندازه­های مختلف تولید می‌شود.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *