پاک کننده اثرات چسب 123 سنگ

پاک کننده اثرات چسب ۱۲۳ سنگ

برای چسباندن سنگ برای نمای ساختمان از چسب های 123 استفاده می شود تا چسبندگی سنگ بر به مصالح افزایش پیدا کند اما با گذشت زمان اثرات چسب بر روی سنگ مانده و باعث تغییر رنگ سنگ شده است به همین منظور از پاک کننده های چسب با برندهای مختلف می توان استفاده کرد.

چسب سنگ بر پایه اپوکسی ساخته می شود و چسبندگی بالایی برای سطوح سرامیکی و سنگی دارد و به هیچ وجه آب را خذب نمی کند. این چسب به چوب، فلزات، شیشه، بتن، سرامیک ها و پلاستیک های سخت به وبی می چسبد و در برابر روغن ها، آب، اسیدهای رقیق، بازها و بیشتر حلال ها مقاومت دارد و به همین دلیل برای چسباندن کفپوش ها در سرویس ها و مکان های خیس مورد استفاده قرار می گیرد.

علت لکه شدن سنگ با توجه به دانسیته

یکی از علت های لکه شدن سنگ با چسب های فوری 123 ساب رزینی سنگ و دانسیته آن میباشد. برای جلوگیری از ایجاد لکه قبل از استفاده میتوانید با رطوبت سنج یا Hygrometer میزان رطوبت را بسنجید.

کاربرد چسب 123

سنگ مصنوعی و طبیعی یکی از کاربردی ترین و مطمئن ترین مصالح برای نما و دیوارهای داخلی ساختمان ها است. برای به دست آوردن ظاهر دلخواه، رعایت فن آوری روبرو و استفاده از مواد مناسب بسیار مهم است. چسب 123، که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند بارهای قابل توجهی را تحمل کند، استفاده از آن آسان است و عملا کوچک نمی شود. کاملاً صیقلی، رنگ آمیزی شده و صیقلی است. چسب های محبوب پلی استر (پلی استر) در سه نوع (مایع، نیمه مایع و جامد) موجود است، آنها سریع سفت می شوند. از نظر ماندگاری رنگ متفاوت هستند و می توانند برای ساخت موزاییک و خاتم استفاده شوند. برای انتخاب چسب سنگ، باید خواص و ویژگی های کاربرد آن را بدانید، ویژگی های محصولات روبرو (به عنوان مثال، کیفیت پردازش، رنگ آنها) را در نظر بگیرید.

آشنایی با انواع مواد پاک کننده جهت از بین بردن زردی ها روی انواع سنگها

۱:R123T: محصولی جهت از بین بردن تغییرات رنگ ایجاد شده در اثر تاثیرات بخارهای رزین ها در سنگ می باشد. این محصول قادر است زردشدگی، سبز شدگی و تغییرات ناشی از رنگ های ایجاد شده در سنگ تراورتن که عامل آن رزین هایی مانند چسب های ۱۲۳ و… می باشد را از بین ببرد.

این پاک کننده ساب سنگ را از بین نمی برد و خورندگی در سنگ ایجاد نمی نماید. تاثیرات آن ممکن است از یک تا چند روز به طول انجامد. در برخی از سنگهای آهکی احتمال کم شدن براقیت در محل اجرا وجود دارد.

۲: پاک کننده :M+ این محصول یک تمیز کننده فوق العاده بر پایه اسید های غیر آلی با مواد فعال سطحی غیر یونی و ضد زنگ می باشد. این محصول عاری از اسید هیدروکلریدریک می باشد.

پاک کننده برای پاک کردن زنگ زدگی روی سطوح و همچنین لکه های زنگ زدگی ناشی از ذرات سنگ‌های مصنوعی و طبیعی مانند سنگ های مرمر مناسب می باشد. با استفاده از این محصول ترکیبات ذاتی سنگ که باعث تشکیل زنگ زدگی می شوند را می توان برای زنگ زدگی جدید پوشش داد.

به طور کلی هر دو ماده ی ذکر شده، هیچ آسیبی به سنگ نمی زنند و سطح آن را از بین نمی برند. در برخی از سنگ های آهکی مانند مرمریت ها احتمال کم شدن براقیت در محل اجرا وجود دارد که می توان با کفسابی سطح سنگ را دوباره صیقلی، براق و تمیز کرد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *