نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه های بین المللی می باشد که هر ساله در ایران برگزار می شود این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه ها می باشد که در زمینه صنعت ساختمان برگزار می شود همانطور که در قسمت های قبلی هم گفته شد.

این نمایشگاه بین المللی می باشد علاوه بر این که شرکت‌های داخلی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند شرکت‌های خارجی نیز در این نمایشگاه شرکت می کنند. نمایشگاه بین المللی ساختمان امسال یعنی 1402 از 12 الی 15 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد که علاقه مندان میتوانند از 9 صبح الی 4 عصر از آن دیدن کنند. مکان برگزاری این نمایشگاه نیز محل دائمی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران می باشد.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه ساختمان است كه در سال قبل در فضای بالغ بر 38 هزار متر مربع برگزار شد و 720 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 70 هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

تصویر از نمایشگاه ساختمان 1402

قطعا نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه ساختمان خاورمیانه خواهد بود.

هر ساله در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از 10 کشور جهان شامل اتریش، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه، چک، چین، لهستان، هلند و هنگ کنگ در زمینه توليد انواع مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای، نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز ، لوازم و تأسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تأسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، نقاله و سیستم های متحرک، ابزار ، لوازم و ماشین آلات کارگاهی، خط تولید مصالح ،خدمات فنی و مهندسی، بازار سرمایه،تشکل های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات مرتبط با صنعت ساختمان فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران (Iran Confair) بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان و ساختمان سازی ایران بوده و همچنین یکی از معروفترین نمایشگاه های خاور میانه است.

آخرین دوره این نمایشگاه بیش از ٦٠٠٠٠ بازدیدکننده را به خود جلب کرد تااز محصولات وخدمات به نمایش درآمده توسط 887 شرکت داخلی و 391 شرکت خارجی در فضایی به مساحت خالص بیش از ٥٣٠٠٠ متر مربع دیدن کنند. غرفه داران از کشورهای ترکیه، چین، روسیه، ایتالیا، یونان، قبرس، فرانسه، بلژیک، ژاپن، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، سوئیس، فنلاند، استرالیا، سوئد، مالزی، انگلستان، آمریکا، پرتغال، نروژ، لهستان، ویتنام و هلند در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *