نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا MARMOMAC 2022

نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا MARMOMAC 2022

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac) از تاریخ ۰۵ مهر الی ۰۸ مهر ۱۴۰۱ از ساعت 9:30 تا 18 در شهر ورونا ایتالیا برگزار می شود. نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac) جز تخصصی ترین رویدادهای مرتبط با صنعت سنگ های طبیعی در جهان است. موضوع این نمایشگاه در حوزه استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی و ماشین الات مرتبط است. این نمایشگاه، یک رویداد بین المللی پیشرو و نوآورانه برای ترویج معماری و طراحی با سنگ های طبیعی است مدهای جدید سنگ به نمایش گذاشته میشود. بدنیست بدانید این نمایشگاه بیش از 60 سال است که برگزار میشود.

در نمایشگاه ورونا سلاطین و فعالان، اساتید دانشگاه ها، محققان و دانشجویان (دانشکده های معماری و حوزه اکتشافات معدن و رشته های تحصیلی مرتبط) این حوزه از سراسر جهان شرکت میکنند و آخرین دستاوردها و دانش خود را معرفی میکنند. این نمایشگاه از 0 تا 100 مسیر تامین و تولید، از مواد خام اولیه تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده ی صنعت سنگ و همینطور دستگاه ها و ماشین آلات پردازش و فناوری های عملی و در عین حال قابل استفاده سنگ های طبیعی در معماری و دیزاین ها را به طور جامع و مفصل شرح و عرضه می کند.

نمایشگاه تخصصی ورونا

باتوجه به دیباچه ارائه شده میتوان دریافت که نمایشگاه سنگ ورونا به دلیل کیفیت و کامل بودن جایگاه بیزینسی منحصربه فری نزد حوزه صنعت سنگ دارد. همینطور بستری تاثیرگذار بر افرادی که در این بیزینس هستند دارند که مقصودشون کسب اطلاعات و آشنایی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ی سنگ هستند با حضور در این نمایشگاه، میتوانند با شرکتها، فعالان و تولیدکنندگان آشنا شوند.

ادعای این که، نمایشگاه سنگ ورونا بستری ایده آل است که جدیدترین و مدرنترین تکنولوژی ها، عملیات ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان یافت. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای تولیدکنندگان و علاقه مندان حوزه سنگ های مرمر از بخش ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آماده نهایی می باشد.

ویژگی های نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac بزرگ‌ترین و تخصصی ترین نمایشگاه تجاری-بیزینسی بین‌المللی در بخش صنعت سنگ در دنیا است. در نتیجه بیشترین نرخ پوشش خبری و رویکرد صنعتی را در خواهید یافت.

این نوآوری و مدرنیزه بودن در نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا است که آن را متمایز میکند. بنابراین حضور در این نمایشگاه یک امر اجتناب ناپذیر برای همه کسانی است که در این حوزه فعالیت میکنند و از تاثیر این نمایشگاه آگاه هستند.

نمایشگاه ورونا 2022

چرا نمایشگاه سنگ ورونا

نمایشگاه سنگ ورونا بزرگترین رویداد سالانه در حوزه صنعت سنگ در دنیا است. این نمایشگاه در سال 2014 نتایج فوق العاده مثبتی به دست آورد. این نمایشگاه بیش از 6500 بازدید کننده از 145 کشور دنیا و 1513 غرفه دار که 60% آنها بین المللی و از 58 کشور مختلف بودند را در خود جای داد. این بازدیدکنندگان در فضایی برابر 76000 مترمربع گردهم آمده بودند. این نمایشگاه هم برای مجریان و هم بازدیدکنندگان یک رویداد کمکی ویژه و دقیق در نظر می‌گیرد که مؤلفه‌های آموزشی، همایش ها و قدم های حمایتی متنوع به شکل تلفیقی ارائه شده تا افراد بیشترین بهره را از حضور خود در نمایشگاه ببرند.

گروه بازرگانی مارامو که تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو هست، همانند دیگر فعالان این حوزه در نمایشگاه ورونا در کنار بزرگان این حوزه صعنتی حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با مدرننترین تکنووژی دنیا و ماشین آلات صنعتی مرتبط با حوزه سنگ و دانش روز دنیا اشنا شود و از تجربیات ایشان استفاده کند. حضور در این رویداد جهانی فرصتی است که هر فرد یا شرکتی که در این حوزه فعالیت میکند این فرصت را ازدست نمیدهد.

توری فایبرگلاس مارامو جز بهترین برندها و شناخته شده ترین حال حاضر بازار ایران است که استاندارد اروپا را دارد. به طور کلی توری فایبرگلاس در حوزه های گوناگون کاربرد دارد بنابراین قبل از سفارش حتما مشاوره بگیرید.

 

 

5/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *