نمایشگاه سنگ ازمیر 1403

نمایشگاه سنگ مرمر ازمیر ۱۴۰۳

بیست و نهمین نمایشگاه سنگ ازمیر از 29 فروردین تا 1 اردیبهشت 1403 در ازمیر ترکیه برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی سنگ طبیعی و فناوری مرمریت یک رویداد جهانی مهم در بخش سنگ طبیعی است. این نمایشگاه در فوار ازمیر ، بزرگترین و مدرن ترین مجموعه نمایشگاهی ترکیه برگزار میشود.

MARBLE از بسیاری از شرکت های غرفه دار و متخصصان بخش از ترکیه و کشورهای مختلف در fuar izmir، بزرگترین و مدرن ترین مجموعه نمایشگاهی در ترکیه استقبال می کند. ازمیر که نمایشگاه MARBLE در آن برگزار می شود یکی از راحت ترین شهرها برای صادرات سنگ طبیعی است. نمایشگاه MARBLE هر ساله هزاران متخصص بخش را از سراسر جهان در شهر ساحلی ازمیر، نقطه ملاقات قاره های اروپا، آسیا و آفریقا گرد هم می آورد.

نمایشگاه مرمریت ازمیر 2024 شرکت‌های غرفه‌دار و متخصصان بخش صنعت سنگ ترکیه و کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد و اقلام ضروری در بخش سنگ طبیعی را معرفی می کند. این رویداد دارای بیش از 1100 شرکت نمایشگاهی از بیش از 30 کشور در سراسر جهان است. این نمایشگاه ها شامل سنگ مرمریت، گرانیت، سنگ های تزئینی، بلوک، سیم الماس و ابزار بسته بندی است. علاوه بر این، شرکت کنندگان می توانند انتظار دیدن سنگ های مرمریت، مرمر، تراورتن، اره های گرانیتی، تجهیزات ساختمانی سنگین، ابزارهای بالابر، تجهیزات حمل و نقل مواد، ساینده ها، چسب های صنعتی، ابزارهای استخراج و پردازش سنگ، سوکت ها، اره های الماس، سنگ های پرداخت، و نشریات تجاری را در این نمایشگاه داشته باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *