نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران

نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران

امروزه در کشور ایران در صنعت کاشی و سرامیک با کم و بیش با مشکلاتی مواجه شده است ولی با این وجود هنوز هم یکی از کشورهای اصلی برای تولید و صادرات کاشی و سرامیک در جهان به حساب می‌آید. این نمایشگاه به دانشجویان رشته سرامیک، کاربران، معماران، مهندسان، طراحان، انبوه‌سازان و تجار فرصتی می‌دهد تا با جدیدترین دستاوردها و طرح‌ها در تولید کاشی و سرامیک آشنا شوند.

از مزایای شرکت در این گونه نمایشگاه‌ها آشنایی با تکنولوژی و تولیدات رقبا و یافتن شرکای تجاری برای کسب‌وکارهای مختلف می باشد. از آنجا که نمایشگاه  کاشی و سرامیک در میان تولید کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، هر ساله با استقبال انبوه مشارکت کنندگان برای غرفه سازی در این نمایشگاه مواجه می گردد. بطوری که معمولا از ماه ها قبل ظرفیت غرفه های نمایشگاه تکمیل می گردد و صد ها شرکت تولیدی در جایگاه ذخیره ثبت نام می کنند. یکی از محصولات مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک، توری فایبرگلاس است که به منظور افزایش چسبندگی بیشتر کاشی بر روی سطوح و افزایش استحکام و جهت جلوگیری از شکسته شدن کاربرد دارد. برای خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در تهران از 29 دی ماه تا 2 بهمن 1401  از ساعت 8تا15 برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران محل گردهمایی صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از شهرهای مختلف کشورمان و شرکت های خارجی در این می باشد تا ضمن تبادل اطلاعات و ارائه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار گیرند.

فعالان اقتصادی از کشورهای ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، سوریه، بلاروس و تاجیکستان برای حضور در این نمایشگاه حضور دارند.

محصولات ارائه شده:

  • کاشی و سرامیک،
  • ماشین آلات
  • تجهیزات چینی بهداشتی
  • رنگ و لعاب
  • مواد اولیه
  • شیرآلات
  • سرویس های بهداشتی

غرفه سازی در نمایشگاه

در نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران، فضایی بالغ بر 32 هزار مترمربع به غرفه سازی اختصاص داده می شود. که در این فضا حدود 200 غرفه نمایشگاه به شرکت های داخلی و حدود 50 غرفه نمایشگاه به شرکت های خارجی اختصاص داده می شود.

اهداف نمایشگاه کاشی و سرامیک  تهران

بر اساس آمار ارائه شده از سوی انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک، امروزه کشور ایران توانایی تولید بیش از 500 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال را دارد که از این مقدار 115 میلیون متر مربع آن به دیگر کشورها صادر می گردد.

بنابراین آمار برگزاری نمایشگاه های بین المللی نظیر نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران می تواند نقش ارزنده ای در پیشرفت این صنعت و بالا بردن حجم صادرات آن داشته باشد. از این رو فعالان و دست اندرکاران این صنعت تمام همت و تلاش خود را بکار می برند تا نمایشگاه کاشی و سرامیک هر سالانه با شکوه تر و پر رونق تر برگزار گردد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *