نمایشگاه بین المللی چوب وصنایع وابسته( وودکس) ۱۴۰۱

امروزه صنعت چوب به عرصه بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. به طوری که شرکت های زیادی در این صنعت به دنبال گسترش ارزش برند خود و تمرکز بیشتر بر بازار هستند. این بخش مهم اقتصادی که از صنایع زیرساختی کشور محسوب می شود، نیاز به این دارد که بتواند بازارهای خود را در فراتر از مرزها گسترش دهد.

از این رو، در سال های اخیر نمایشگاه بین المللی صنایع چوب وودکس (Woodex) به عنوان فرصتی مهمی برای شرکت های مرتبط با صنعت چوب تبدیل شده است. بنابراین رونق اقتصادی در این بخش بسیار زیاد است و رقابت واحدهای تجاری برای حفظ بازارهای موجود و دستیابی به بازارهای جدید، دستاوردی چشمگیر محسوب می شود.

در همین راستا، برگزاری نمایشگاه بین المللی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته یا وودکس، باعث شده است تا گروهی از برترین تولید کنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی با حضور خود، صنایع چوب را احیا کنند.

نمایشگاه وودکس که به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای بین المللی صنعت چوب در کشور شناخته می شود، نزدیک به دو دهه است که به طور مستمر برگزار می شود. نمایشگاه چوب وودکس که برجسته ترین رویداد صنعتی با اهمیت بین المللی در ایران است، در آن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان مشهور، از تجهیزات و فنآور‌ی های نوین خود پرده برداری می کنند.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع چوب وودکس

از آنجا که صنعت چوب می تواند به عنوان یک منبع ارزشمند و پایدار شناخته شود، پیشرفت اقتصادی در آینده نزدیک به شدت به این صنعت گره خورده است. نمایشگاه صنعت چوب فرصتی برای سرمایه گذاری ها، مشارکت ها و انتقال نوآوری ها است. در این رویداد سالانه، چیزهای زیاد برای ارائه وجود دارند، از متریال و کالاهای مرتبط با صنعت چوب تا ماشین آلات مورد نیاز برای تولید محصولات چوبی همچون دستگاه سی ان سی در این نمایشگاه یافت می شود. نمایشگاه وودکس فرصتی عالی برای توسعه صنایع وابسته به چوب است.

وودکس نمایشی از رویدادهای تبلیغاتی است که میزبان گفتگوها و ارتباطات افراد و شرکت ها می باشد که هدفش ارتقاء تجارت صنعت چوب است. نمایشگاه صنایع چوب وودکس با افزایش آگاهی در مورد اهمیت استفاده از این ماده طبیعی و مزایای آن در پیشبرد زیرساخت های کشور، هر ساله به طور منظم برگزار می شود.

حضور در این نمایشگاه دسترسی آسان به تصمیم گیرندگان اصلی در صنعت چوب و صنایع وابسته را فراهم می کند. نمایشگاه صنعت چوب چشم انداز تجاری آینده کسب و کارهای وابسته به چوب را بهبود می بخشد. تولید کنندگان، وارد کنندگان، صادر کنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان می توانند با مجموعه گسترده ای از شرکت های داخلی و خارجی فعالیت کنند، زیرا مأمورت اصلی این نمایشگاه مبتنی گسترش بازار چوب است.

کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه وودکس

نمایشگاه woodex امسال مانند سال های گذشته برگزار می گردد و در تاریخ 9الی 12 بهمن 1401 می باشد، شرکت کنندگان از داخل و خارج کشور در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

 هر ساله در نمایشگاه چوب وودکس کشورهایی مانند آلمان، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، فرانسه، هند، مالزی، ترکیه، چین، کره جنوبی، تایوان، لهستان، رومانی، سوئیس، سنگاپور، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، اوکراین، روسیه، امارات، ژاپن، اندونزی، تایلند و بسیاری کشورهای دیگر حضور به هم می رسانند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *