غرفه 1 مارامو نمایشگاه سنگ تهران

روز نخست دوازدهمین نمایشگاه سنگ تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران از صبح امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ رسماً کار خود را آغاز کرد و پذیرای مخاطبان بود.
برای رسیدن به محل نمایشگاه سنگ تهران غیر از اتومبیل شخصی شما می‌توانید از ایستگاه‌های متروی شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) استفاده نمائید، نمایشگاه سنگ تهران از ساعت ۱۰ صبح کار خود را شروع کرد.

غرفه شرکت مارامو در نمایشگاه سنگ تهران
تنها پس از دو ساعت از گذشت نمایشگاه سنگ اما وضع غرفه‌های داخلی بهتر شد و اندک اندک مخاطبان این رویداد صنعتی بزرگ از راه رسیدند، نبود اطلاع رسانی محل درست از مشکلات اولین روز برگزاری نمایشگاه سنگ تهران بود.
یکی از نکات مهم اولین روز برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ تهران رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مخاطبان این نمایشگاه بود که باعث ایجاد دلگرمی مخاطبان شد.در ابتدای ورودی نمایشگاه سنگ تذکرات لازم به مخاطبان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک داده می‌شد.

محصولات مارامو
نمایشگاه سنگ یکی از تخصصی ترین نمایشگاه ها و رویدادهای مهم ایران است. در این نمایشگاه بازرگانی تهرانی با برند مارامو در کنار دیگر شرکت ها، در این رویداد حضور پررنگی دارند و به معرفی تولیدات خود میپرذازند.

در ادامه تصاویری از نمایشگاه و غرفه مارامو را مشاهده میکنید.

محصولات مارامو در نمایشگاه سنگ تهران

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *