بازار سنگ شمس آباد

بازار سنگ شهرک صنعتی شمس آباد

کشور ایران از لحاظ معادن سنگ‌های طبیعی بسیار غنی بوده و از دیرباز تا کنون استفاده از سنگ ساختمانی جزء جدا نشدنی از معماری ایرانی است، همچنان که می توان آثار سنگ های به جا مانده را در بناهای تاریخی ایران باستان مشاهده کرد. سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

محل های خرید سنگ

 

اگر برای خرید سنگ مورد نیاز خود مستقیماً به کارخانه‌ سنگبری مراجعه نمایید با تنوع کمی از سنگ‌های تولیدی آن کارخانه مواجه خواهید شد، ولی در یک انبار سنگ و یا نمایشگاه سنگ با سنگ های متفاوتی از نظر جنس، کیفیت، رنگ و طرح، که از سنگبری های مختلف گردآوری شده اند، مواجه خواهید شد.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند. توری فایبرگلاس از محصولاتی که با صنعت سنگ به خصوص سنگ های ساختمانی و تزیینی در ارتباط است، این محصول باعث افزایش ماندگاری و استحکام سنگ میشود. جهت خرید توری فایبرگلاس کلیک کنید.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید سنگ ساختمانی پیدا کنید، قطعا اطلاع از آدرس بازار‌های سنگ ساختمانی در تهران، این امکان را به شما خواهد داد تا به بهترین و نزدیکترین مراکز مربوطه مراجعه نمایید.

انواع بازار های سنگ برای خرید سنگ

خرید سنگ با توجه به تنوع بسیار بالای آن کار دشواری است و بازارهای سنگ پلی هستند بین کارخانه های سنگبری و خریداران سنگ. تهران دارای بازارهای سنگ در نقاط مختلف شهر می باشد، مصرف کنندگان سنگ های ساختمانی جهت خرید سنگ مورد نیازشان یا مستقیما به کارخانه های سنگبری مراجعه می کنند و یا به دلیل بعد مسافت و یا تنوع کم تولیدات هر کارخانه، به بازارهای سنگ مراجعه می نمایند. این بازارهای سنگ در کلان شهر ها به صورت مجتمع و بازار سنگ می باشد و در شهرهای کوچکتر به صورت انبارهای سنگ در حاشیه شهرها مشغول فعالیت هستند.

 

معروف ترین بازارهای سنگ تهران:

شهرک صنعتی شمس آباد

بازار سنگ غرب تهران

بازار سنگ شمال تهران

بازار سنگ پایتخت

بازار سنگ مرکزی تهران

بازار سنگ البرز

بازار سنگ شورآباد

شهر سنگ

و

 بهترین و معتبرترین بازار سنگ تهران شهرک صنعتی شمس آباد می باشد.

5/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *